کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9287 | مشاهده و دانلود: 746566880 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/11 | اعضاء: 317509 | نظرات: 37936
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قالب‌ های ویدیویی جدید در Share Point برای انتشار سریع محتوای ویدیویی

مایکروسافت در حال اضافه کردن روش جدیدی برای استفاده از سرویس‌های SharePoint توسط کسب و کارهاست تا کارکنان بتوانند به سرعت محتوای ویدیویی به صفحات و اخبار اضافه کنند. این شرکت در حال ارائه قالب‌ های صفحه ویدیویی است که می‌توان در صفحات و اخبار SharePoint به آن‌ها دسترسی پیدا کرد و آن‌ها را منتشر نمود. این قالب‌ ها همچنین برای وب اپلیکیشن ویدیویی Microsoft Stream قابل ساخت هستند.

 

قالب‌ های ویدیویی جدید در Share Point برای انتشار سریع محتوای ویدیویی

 

مایکروسافت در یک پست وبلاگ اعلام کرد که سازندگان محتوا در SharePoint می‌توانند قالب‌ های جدید صفحه ویدیویی را درون بخش انتخاب‌گر قالب صفحه و اخبار پیدا کنند. تنها کاری که آن‌ها باید انجام دهند، انتخاب یک قالب ویدیویی، آپلود ویدیویی مورد نظر خود از وب اپلیکیشن Stream و سپس ویرایش آن پست خبری یا صفحه مانند هر پست SharePoint دیگر قبل از انتشار است.

همچنین کاربران در صورت تمایل می‌توانند با آپلود ویدیو به وب اپلیکیشن Stream به قالب‌ های جدید دسترسی پیدا کنند. مایکروسافت اعلام کرد: در بخش انتخاب قالب، نوع قالب، نوع صفحه و هرگونه سند مرتبطی که می‌خواهید در صفحه‌ تان قرار گیرد را انتخاب کنید. پس از نهایی کردن انتخاب‌ هایتان در بخش انتخاب‌ گر قالب، برای ویرایش به بخش ویرایشگر بروید. صفحه ویدیویی خود را مانند سایر صفحات SharePoint ویرایش کنید، سپس زمانی که آماده شدید آن را منتشر و به اشتراک بگذارید!

قالب‌های ویدیویی جدید SharePoint به تازگی برای مشتریان انتشار هدفمند عرضه شده‌اند و تا پایان ماه ژوئن برای همه کاربران SharePoint در دسترس خواهند بود.

مایکروسافت می‌گوید در آینده گزینه‌ های قالب صفحه ویدیویی بیشتری را به SharePoint اضافه خواهد کرد و همچنین در نظر دارد کل رابط کاربری بخش انتخاب‌ گر قالب را بروزرسانی کند. آن‌ها همچنین در حال بررسی افزودن روش‌ هایی برای کاربران جهت ایجاد قالب‌ های ویدیویی سفارشی خود هستند.

پیش از این، مایکروسافت قابلیتی را برای افرادی که پست‌ های خبری را در سرویس SharePoint ایجاد می‌کنند، اضافه کرده بود تا بتوانند همین پست‌ ها را به عنوان ایمیل به اشتراک بگذارند تا در خبرنامه‌ها، هشدارهای ویژه برای کارکنان و موارد دیگر قابل استفاده باشند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50186 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/09 تعداد مشاهده: 815
سافت گذر